Gå til innhold

Navi software v26 er ute...


Cappel
 Share

Anbefalte innlegg

Først så bør dere finne ut hvilken modell av navigasjonen dere har, og deretter hvilken software versjon dere har. Det kan enklest finnes ut ved å gå trykke på "meny" og velge "set". Da står det øverst til høyre i bildet f.eks 3-1/63).

Det første tallet sier hvilken navi versjon man har (MK1 - MK4). De siste hvilken SW. Generelt så lønner det seg å oppgradere fordi SW har blitt bedre og raskere i senere versjoner.

V26 inneholder siste SW versjon til alle navi enheter, selv om det bare er MK4 som har fått endringer siden V25 (som kom i sommer), så uansett kan det lønne seg å prøve en oppgradering med V26.

Les mer om versjoner og hvordan det gjøres på :

http://www.bmwportal.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var software oppgraderingen gjort.

Siden det har stått litt om denne oppgraderingen bare var for MK4 (jeg har MK3), og noen mente den var for alle, fant jerg ut at det var bare en måte og finne det ut på, nemmelig å teste det ut selv.

På min bil funka det iallefall

Fulgte bruksanvisningen som sto på denne siden:

http://www.x5world.com/showthread.php?t ... ge=1&pp=10

Siden den bilen mest sansynelig er nyere enn min, og jeg starter med en softwareversjon nr 3, ble ikke bildene som kom frem under oppgraderingen helt de samme.

Men til meg virker det fint, ble mye kjappere generelt, men farger og språk er som før

Har tatt bilder av menyene som kom opp under innstalasjonen, men får ikke til å legge de inn her, kan det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...