Espenlis Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Kjøpte meg nye dekk nå i april\mai, og ville prøve 215-35-18 for å se om det var størrelsen som kunne for det som skjedde ifjor med dekka. Men, fredagen gikk det til h....... igjen. Kan neppe tro dette har noe med spissinge\camber å gjøre. Dette ser rett og slett oppspist ut!! Felginfo. 8x18 ET35 Se selv: Har sjekket litt irundt hjulbuene og finner ingen tegn til slitasje. Kun en liten skru som stikker ut helt i toppen av hjulbuen, men kan neppe tro denne har gjort så stor skade. Kan det være slitt dempere? Har verken sett eller hørt antydninger til en slik slitasje.... Håpløst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Er dette i på inn eller ustiden av dekket? er det på begge sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Kun ene... Innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Mine forrige bakdekk var akkurat slik på innsiden de også da jeg byttet dem.. (235/40/18 Falken). Kunne ikke se at det var noe som tok borti eller noe slikt jeg heller..og de nye dekkene slites ikke på samme måten etter hva jeg kan se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Helt jævli irriterende ihvertfall. har fulgt med litt siden jeg bytta om, og såg ikke store endringer. Men, noe har ihvertfall skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Har aldri sett noe sånt før... Gjør bilen sånt med vinterdekkene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ville nå sagt at dette er resultatet etter en bakstilling på bilen som ikke her helt god!! Ser at dekket er helt jevnt slitt ned på den ene siden. Sikker på at det ikke er noe el'fucko i bakstillingen din? Jeg ville nå fått den inn på en firhjulskontroll. Koster ikke så mye, og bilen har sikkert ikke vondt av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Har aldri sett noe sånt før... Gjør bilen sånt med vinterdekkene også? De har ikke antydninger en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Skjevhet i bakstillingen som gjør utslag når det blir litt bredde på dekkene kanskje? Eller er vinterdekkene lignende dimensjon? Han jeg kjøpte banefelgene mine av hadde skadet bakstilling - ene dekket bakdekket er kraftig skjevslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 195-60-15 på vinter. Synes at denne skjevheten ser mere ut som 20-30grader jeg da. Å så gale er det ikke bab. Er justert maks inn bak men er litt skjevsliting på dekka. Men det som har skjedd her er jo helt på trynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Har du spacers?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 jeg er nesten helt sikker på at du subber borti demper tårnene eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Kan hende at du trenger det da. en kamerat av meg hadde samme problem på bilen sin, kun på dekkene bak, var på en e39 touring, satt på spacere, og da var problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 jeg er nesten helt sikker på at du subber borti demper tårnene eller noe sånt Det er ingen antydninger til slitasje noen plass i hjulbuen... så det er vel ikke det. Mener det burde være ihvertfall spor av slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå