Co|a Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 for mye penger for at hun skal kunne bry seg om en "fattig" ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ligger ikke i familien Er faktisk i familie med Paris Hilton dette må du fortelle litt mer om??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 ja, jeg lurer også på dette... men det må være noe i nærheten av firmenning i så fall, minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Sier utrolig mye hva penger kan gjøre med folk!! Mulig jeg hadde blitt like slepphendt som Frk Hilton hvis kontoen min var like fyldig, men det er noe jeg aldri kommer til å få oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hun har jo aner fra Norge. Kløfta utenfor Oslo, Hilton Gård ligger der den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hun har jo aner fra Norge. Kløfta utenfor Oslo, Hilton Gård ligger der den Stemmer Hun er 4 mening, eller 6 mening eller noe sånt men kan fortsatt skryte av at henne er familie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Men er Paris Hilton gift ? ...kanskje overskriften heller burde ha vært: "Meget pen parkering av Frk. Hilton". La oss håpe at hun også i fremtiden holder seg til Lamborghini og f.eks ikke gjør den samme fadesen med en M5. Hun er forlovet med en annen Paris faktisk... Femi dott... Ellers burde noen tatt fra henne den der og gitt henne en gammel golf som hun kunne kræsjet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Men er Paris Hilton gift ? ...kanskje overskriften heller burde ha vært: "Meget pen parkering av Frk. Hilton". Tenkte på det da jeg hadde postet den. Liten definisjons feil. 360 modena spider Det er nok en 360 Spider. Modena har tak, spider er cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 synest ikkje bilen var noe fin! feil farge til og vere ferrari Enig, Ferrari skal vere knall gul eller raud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå