Boss Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Er det noen som kan anbefalle styling til e39 touring. Eller hvor men får chippet den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Originale m-fangere, og div. m-stuff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Originale m-fangere, og div. m-stuff Enig her! M stylingen på den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 og hvor får man tak i noe sånt uten og gå via stenshagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 og hvor får man tak i noe sånt uten og gå via stenshagen ? Her er det vel noe http://www.schmiedmann.com Du kan jo også se på høre side av forumet, der er det flere linker, kan være du finner noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Hva med denne fronten da, var rå den..billig og.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10570 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 og hvor får man tak i noe sånt uten og gå via stenshagen ? Her er det vel noe http://www.schmiedmann.com Du kan jo også se på høre side av forumet, der er det flere linker, kan være du finner noe der Mye bra her, tror det blir noe herfra. Er kvalitete god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Regner med at kvaliteten er bra, eller så hadde de vel ikke fått æren av å ha en link til siden sin fra dette flotte forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Jeg ville gått for M-tech eller Ac Schnitzer. GS har/kan skaffe M-fangere tenker jeg, og kan sikkert bestille AC Schnitzer om du vil ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 M-fangere og litt M-stuff løfter helhetsintrykket betraktelig! Alltid like gøy med M-stuff. Dessuten ser det helt og pent ut, ikke noe jalla-greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 nå har jeg omsider bestemt meg. går for M- tec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jeg ville gått for M-tech eller Ac Schnitzer.GS har/kan skaffe M-fangere tenker jeg, og kan sikkert bestille AC Schnitzer om du vil ha det... Enig. 5-serien er prestige biler, ikke biler som skal ødelegges av styling folk setter på 3-serien. Originale AC/M-sport Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Godt valg. Tror ikke du kommer til å angre på det. Blir uansett en HELT annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 http://www.ac-schnitzer.no/doc/prislist ... 202005.pdf Her er link til ac-schnitzer sine nettsider i Norge. Det er Bavaria i Stavanger som har eneretten på import av alt ac-utstyr til Norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Jeg syns alt utenom felgene fra ACS er helt grusomt spessiellt på 5-serien.. både e39 og e60.. Noe på e46 går ann.. som bakrute-spoiler og speil.. men that's it.. ACS er fææælt.. M-tech derimot er meget pent på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå