seini Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Har blått lys i ringene på engleøynene mine, og kunne godt tenkt meg det i tåkelysa og. Noen som har noen tips på hvilke pærer som er bra til dette, og helst ikke koster skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Tvboden i sverige selger noen pærer som ikke er så dyre, og lyser fint og blåaktig eller så kan jeg anbefale PIAA pærer, men de er dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hvordan får man blått lys i engeleyes'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hvordan får man blått lys i engeleyes'a? Det er ikke orginale angeleyes, slik som på e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hvordan får man blått lys i engeleyes'a? kjøper ringer med blåttlys i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hvordan får man blått lys i engeleyes'a? Det er ikke orginale angeleyes, slik som på e39.. okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Er vel riktignok mulig å bruke fargede pærer til parklyset for å få fargede angeleyes. Men det er en del knot, for parkpæren har en spesiell sokkel. Så du må evt demontere din eksisterende parkpære fra sokkelen, og så montere en ny farget pære. Så vidt meg bekjent er det en oppgave for de litt viderekommende. Korriger meg hvis jeg er helt på jordet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Sprittusj på er enkelt og greit faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Funker det altså? Med tanke på varme fra pæra osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Sprittusj?? Hmm.. Sånne plasthetter går jo ikke pga varmen på H1-pærene. Uansett, styr unna Osram Cool Blue. De er jo mer gule enn blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå