Bart Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Noen som har noen gode råd om hvor man skal legge kablene fra bagasjen og frem til spilleren. Batteriet er jo bak i bilen, og jeg har koblet på frontsett og forsterker til strøm og alt, men har fortsatt litt suse lyd i høytalerne. Har hørt at dette kan komme av at batteriet og forsterkeren er for nære hverandre noen som har noen tips til evnt plassering av forsterkere? Har sørget for at jording osv er gjort riktig (håper jeg da ) Mvh Bart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Har ikke noe å si at forsterkere er nærme batteriet. Er nok i tilfellet bare positivt. (altså ikke plassert intill eller oppå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 hmm, er det da signal kabelen som ligger feil plasert? har det noe å si hvor stor avstanden mellom + og - kabelen er fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hmm, er det da signal kabelen som ligger feil plasert? har det noe å si hvor stor avstanden mellom + og - kabelen er fra batteriet? Kan ha noe å si vist signalkabelen ligger for nær en +kabel eller lignende. Vet du om kabelen din er godt skjermet? Er egentlig ganske viktig i biler som bmw siden det er så mye elektronik i dem. Har ikke noe å si hvor nære + og - ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Noe man kan legge rundt kablene for å skjerme de bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Noe man kan legge rundt kablene for å skjerme de bedre? Er det også noen signalkabler som er bedre skjermet enn andre? feks biltema signalkabler iforhold monster cable? eller er det lurt å skjerme dem selv med sølvfolie eller liknende? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 CPS-100 RF Standard Signal Cable - 3.3ft (1.0m)Vår pris: 64,- CPSTV-100 Stealth Twisted V - 3.3ft (1m) Vår pris: 130,- Den siste er bedre skjermet som du ser, får de sef i flere lengder også http://www.autosound.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Det går an og ha aluminiums folie rundt kabler har eg lest. men eg har aldri prøvd dette og eg veit ikkje om det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå