Gå til innhold

Kvifor eksisterer denne sida?

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si at denne siden kan ikke sammenlignes med BMWCCN sine sider. Denne er vanvittig mye bedre. Spesielt forumet her går jo faktisk ann å bruke, noe som er kliss umulig med det oldtids systemet de har på sitt forum.

Er etter 2-3 år på bilforumet drittlei av hauger av mopedhelter som skriver 10 usaklige poster mellom hvert seriøst innspill.

Deilig å komme hit hvor det er mer meningsfylte poster, der det går ann å lese diskusjoner som ligger på et betraktelig høyere nivå.

Er også glad for at her ikke renner over av folk som skriver på SMS språk, noe jeg mener hører hjemme på jo... SMS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel et par år før det virkelig sparket fra. Det var vel i fjor sommer det begynte å bli litt ordentlig aktivitet. Er ikke helt sikker. Men har inntrykk av det.

Og så etter at Johjoa tystet til dagbladet.no om den der posten hvor de klarte å spore opp den stjålene 328'n. Det satt jo virkelig fart på saker.

Det stod vel for såvidt først i nettavisen. Det hadde han ikke æren for... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så etter at Johjoa tystet til dagbladet.no om den der posten hvor de klarte å spore opp den stjålene 328'n. Det satt jo virkelig fart på saker.

Det var såvidt jeg har fått med meg flere enn han som sendte inn der.. og det var Aftenposten som hadde saken først. Tror ikke Nettavisen hadde noe om det. :)

Nettavisen er forresten bare et salig rot for tiden. Jeg orker ikke bruke verken tv2.no eller noe som helst annet som har med TV2s websider å gjøre. Kan ikke fatte hvorfor de har lagt det opp slik det er nå. BARE ROT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har også hjulpet meg sinnsykt mye, å jeg her her hver bidige dag ...

Når jeg kjøpte min første bil (520i'en i avataren) så fikk jeg Anne her på forumet til å dra å se på den for meg, å prøvekjøre den! Uten at jeg kjente henne noe mer en fra dette forumet.

Noen som vet hvor Anne er nå forresten? Lenge sia man har hørt noe fra henne :/

BMW-folk er å blir best! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...