Christian Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Fancy forum, ja...men kunnskapsnivået forbundet med ting utenom turbo er det ingen tvil om hvor er hen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Det var såvidt jeg har fått med meg flere enn han som sendte inn der.. og det var Aftenposten som hadde saken først. Tror ikke Nettavisen hadde noe om det. Ja, men da har vi klart det opp Nettavisen er forresten bare et salig rot for tiden. Jeg orker ikke bruke verken tv2.no eller noe som helst annet som har med TV2s websider å gjøre. Kan ikke fatte hvorfor de har lagt det opp slik det er nå. BARE ROT! Kan ikke påstå at jeg leser noen aviser. Det er jo samme møkka hver dag, bombing, bombing, attentat etter attentat, selvmordbombere, oversvømmelser, vann overalt..... Jeg bor ikke i Irak, har ikke vært i London på noen år nå, og jeg bor høyt over havnivået Det er svært skjeldent jeg er påvirket av det meste aktuelle som foregår rundt om i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Det er svært skjeldent jeg er påvirket av det meste aktuelle som foregår rundt om i verden. For dette påvirket jo ikke f.eks. bensinpriser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 For dette påvirket jo ikke f.eks. bensinpriser? Hehhehe !! Skjønner hva du tenker på. Men som sagt, det påvirker ikke meg, jeg har ikke bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Fordi Gunner har intr. for BMW og vil gjerne at vi BMW intr. ska ha en side å skrive/ preike, å hjelpe hverandre med vår felles intr. BMW Takk Gunnar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 har sakt d før og sier d igjen denne siden er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå