Gå til innhold

Audioter :)

MacSi
 Share

Anbefalte innlegg

Ser samme adferd hos Audi, BMW og Mercedes. Den litt arrogante, småfrekke "jeg eier veien"-kjørestilen hvor de absolutt skal kjøre forbi rett før en sving(har mang en gang holdt pusten på vegne av Audi/BMW/Mercedes-eiere) og det er mystisk hvor ofte det går bra. Det enda litt mere mystiske er at dersom det er 2 felt hver vei, og du kjører en litt eldre japansk modell, og er så "frekk" at du kjører forbi en Audi/BMW/Mercedes i høyrefil, så plutselig er de oppe på siden din og skal absolutt forbi igjen, som om du har fornærmet de på noen måte.. Noen som kjenner seg igjen der?

Skrevet av Kalle Kanin — 06 Jul 2005, 07:56

Må innrømme at jeg har sett endel slike idioter i BMW som tar stor risiko for å drepe andre mennesker ved å kjøre forbi rett før sving o.l.

Ikke vær så høye i hatten når dere slenger dritt om Audi eiere fordi BMW eiere er noe av samme ulla.

Blir litt vel mye generalisering dette for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trur jeg ikke du skal ta hele greia så serriøst..

Det er nok skrevet bare for å provosere.. Du ser jo hvor provoserte mange av brukerne her på forumet ble etter den artikkelen med en 23åring som kjørte på en gammling som ikke overholdt vikeplikten..

"med sin 169hk BMW osv" :)

Værste kjøringa jeg har sett noensinne var forresten utført av hverken audi eller bmw, men en Opel Calibra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp men det er litt irriterende at de fleste på den bloggen ikke fatter at BMW, Merce og Audi faktisk har veldig mange forskjellige modeller og at folk kjører biler av veldig varierende årsmodell, motorstørrelse osv. Og at det fleste bilene av disse merkene er levert med veldig liten motor i Norge og ikke akkurat er noen fartsmaskiner.

Og ikke minst at det finnes Skoda og Fiat'er som er 100 ganger dyrere enn Audi'er på veien. F eks en 20 år gammel Audi og en splitter ny Skoda.

Fordi om man har en Audi, BMW eller Merce trenger det ikke være en rask eller dyr bil.

Og mange av de Audi eierne som tror at de har verdens raskeste biler fordi den store, tunge og treige A6'en sin er drevet fremover av en pinglete 1,8 liter med turbo og 150 hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...