Gå til innhold

Brembo skiver, FØR\ETTER bilder.


Rope
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, pris ja. jeg kjøpte skivene fra en svens kar som importerer slike skiver fra USA, jeg dro selv å hentet skivene i Karlstad hvor jeg ga, hehe kun 1300 sek for begge skivene forran. det er billig. Det er ikke Fake, ekte Brembo. klossene får man tak her i Norge, har ikke pris på hva jeg ga for dem, da jeg kjøpte klossene og masse annet via en kammerat for å få god rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei bremsene mye bedre eller :?: .

Har ikke fått prøvd dem noe serlig egentlig. bilen er på verksted nå, men de skal jo tåle mye hardere nedbremsinger og er bygd opp på en tøffere måte enn originalt...

og de ser veldig tøffe ut :)

Jeg skal bytte om høyre til venstre og omvent når jeg får bilen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppas att det går bra att jag skriver på Svenska =)

Japp. Skivorna är tyvärr monterade åt fel håll.

Det är föresten jag som säljer dessa skivor i Sverige. TACK för reklamen Tåmi =)

Jag har sålt dessa skivor i nästan 1år nu och ingen har klagat på dem att de spruckit eller ens blivit vinda!

Jag har faktiskt sålt några uppsättningar till Norge förut oxå. Bl.a. till en kille som kör på rudskogen med dessa skivor och han sa att han hade kört ca 150varv med dessa skivor och de fungerar perfekt.

Hör av er om ni vill ha skivor =)

Länk till annons på blocket i Sverige för att se vilka modeller jag har skivor till för tillfället:

http://www.blocket.se/view/5972896.htm? ... c=1&city=000-00982931600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er på www.autopower.se men det går ikke å linke til selve annonsen. prøvde i går.

men gå inn på www.autopower.se så videre inn på "power-börsen", så på "delar säljes" så søker du på: "Borrade bromsskivor" da får du 3 treff, de 2 nederste anonsene (totalt 3) som ligger i varmlands län er han jeg kjøpte av, Andreas Fjeldheim... veldig grei kar å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...