Gå til innhold

Brembo skiver, FØR\ETTER bilder.


Rope
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var ikke jeg som monterte bremsene på bimmern, men gjør det man alltid gjør vel.... generelle ting. men følern til computern må du klippe og jumpe koble for følerne passa ikke på klossene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at ikke e30 står oppført, men finnes det? eller kan du skaffe det?

8)

Btw velkommen Ampe :wink:

Jag har inte köpt skivor till e30 men vad jag vet så skulle jag kunna skaffa fram.

Ge mig bara så mycket information som möjligt om bilen eller om du vet vad du har för storlekar på skivorna.

Jag kan som sagt ordna fram skivor till de flesta bilar och modeller. Är det lite "special" så brukar jag ta 500:- som garanti för att kunden ska ha skivorna när de kommer till Sverige eftersom det tar lite tid.

Leveranstiden blir ju dock ganska lång ca 6-10 veckor om jag inte har skivorna hemma!!

Jag kommer att utöka sortimentet gradvis samt även ta hem belägg samt stålomspunna slangar senare under hösten.

#stort tack för välkomnandet# =)

Till er som vill ha skivor så kostar ett komplett set runt om (4st) till BMW E36 2.500:- SEK /2.150:- NOK.

/HA DE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tror jeg at jeg vil ha på min også gitt... Regner med de er bedre enn m3 bremser også?? Hvor mye vil det koste med både skiver og klosser?

(Og Rope, har du både foran og bak, eller bare foran?)

Jeg har bare forran, har lite med spenn. skivene mine bak er nye(orginale).

han skulle ha 1200 spenn for de bak, de er borra og slissa, men på min 325 er de ikke "dobbel ventilerte"

Men hør med "Ampe" det er han jeg kjøpte de av...

Hocka han opp med denne sia, jeg er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328 har "dobbelt ventilerte" bak også, sorry mAZE

Mulig den har det, men min er ikke original. Min er ombygd fra 316.. Så jeg har 328 motor med kompressor, m3 bremser foran, 323 bremser bak, 325 bakaksling, m3 3,2L kasse.. Så her er det lite som er som det engang var.. Alt på bilen er byttet. Og da mener jeg alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme skivene og klossene, men jeg har byttet bak også i samme slengen :D Er knallfornøyd! Kan kjøre 10 mil med masse harde nedbremsinger, og kan ta på skiva etter en er kommet frem!! Kjøler bra altså... Og Greenstuff anbefales som vanlig fra meg...

foran:

IMG_5240.jpg

IMG_5445.jpg

bak før:

IMG_5215.jpg

brembo bak:

IMG_5443.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke jeg som monterte bremsene på bimmern, men gjør det man alltid gjør vel.... generelle ting. men følern til computern må du klippe og jumpe koble for følerne passa ikke på klossene

Hva menes med å jumpe koble? har ett sett greenstuff klosser liggende som fulgte med bilen når jeg kjøpt`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...