SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hvordan ser jeg forskjellen på en 325 og 320 motor til e36? hvis jeg ikke kan tyde noe fra nummer på blokk finner jeg detta vanskelig.. er grønn når det gjelder motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på. hmm er du sikker på det der??, har ikke tenkt over det selv, men mente att det var de nyere motorene som hadde olje på fylling i framkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 mener at den motoren jeg tenker på har påfyllingslokket langt bak.. mulig det er trangt på 320 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 andre måteR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på. hmm er du sikker på det der??, har ikke tenkt over det selv, men mente att det var de nyere motorene som hadde olje på fylling i framkant. Er rimelig sikker på det ja. Har sett det på flere biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på. Jeg har en 320 og oljefyllingslokket er inne ved torpedoveggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Jeg har en 320 og oljefyllingslokket er inne ved torpedoveggen... Ja men da finnes nok det også da. Hvilken årsmodell har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Ja men da finnes nok det også da. Hvilken årsmodell har du? jeg? motoren jeg prater om er 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Jeg har 320 94mod å har oljepåfyllingslokket inne ved torpedoveggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 flere som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hva er det slags sitering dere oppi her driver med? Bare rot jo. Men ang. oljepåfyllingslokket - det viser forskjell på M50 og M52 hvis jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 hvordan ser jeg forskjellen på en 325 og 320 motor til e36?hvis jeg ikke kan tyde noe fra nummer på blokk finner jeg detta vanskelig.. er grønn når det gjelder motor! På blokka (ca i senter) står det vanligvis Ø84 på b25en og Ø80 på b20en.. Dessuten ser du forskjell på innsugsmanifolden, breie rør=2.5 og smale innsugsrør = 2.0 Og BTW... Gunnar har nok rett i at påfyllingslokk i forkant kom på M52en. Alle M50 har lokket i bakkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 okey... noen som er greie å viser detta på bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå