Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på.

hmm er du sikker på det der??, har ikke tenkt over det selv, men mente att det var de nyere motorene som hadde olje på fylling i framkant.

Skrevet
På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på.

hmm er du sikker på det der??, har ikke tenkt over det selv, men mente att det var de nyere motorene som hadde olje på fylling i framkant.

Er rimelig sikker på det ja. Har sett det på flere biler.

Skrevet
På 325 er oljepåfyllingslokket heilt inntil torpedoveggen, og på 320 så er det foran. Det er kanskje den letteste måten å se det på.

Jeg har en 320 og oljefyllingslokket er inne ved torpedoveggen...

Skrevet

Hva er det slags sitering dere oppi her driver med? Bare rot jo.

Men ang. oljepåfyllingslokket - det viser forskjell på M50 og M52 hvis jeg ikke husker helt feil..

Skrevet
hvordan ser jeg forskjellen på en 325 og 320 motor til e36?

hvis jeg ikke kan tyde noe fra nummer på blokk finner jeg detta vanskelig.. er grønn når det gjelder motor!

På blokka (ca i senter) står det vanligvis Ø84 på b25en og Ø80 på b20en.. Dessuten ser du forskjell på innsugsmanifolden, breie rør=2.5 og smale innsugsrør = 2.0

Og BTW... Gunnar har nok rett i at påfyllingslokk i forkant kom på M52en. Alle M50 har lokket i bakkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...