Trotto Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Legger spesielt merke til det matt-sorte panseret, hvilket hindrer føreren i å få reflektert sollyset når han kommer opp på langsida med sola rett imot. Mattsort bakluke av samme grunn, dersom fører må rygge ut av sandfella. he-he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 ser faen meg ut som en B ascona joh Nååå, passe deg nå.. Ikke si noe galt om den bilen.. Var første bilen jeg hadde det.. Konge bil. Hehe... Og heter forresten Ascona B... hehe..har selv bygd en Ascona B 2.2 turbo. Men å fucke opp en E30 på den måten der er skamfullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Peneste M3'n ever! Jaja folkens, bare å begynne å spare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 .... her fikk jeg mange gode ideer til å begynne å style egen bil. Bare å sette igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Nydelig, sånn skulle jeg hatt!! PS: jeg fyller snart året hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 BMW Custom.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå