BimmerKing Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Jeg trenger ny bil og det skal være en BMW. Det er ikke spesiellt nøye med hvilken motor som sitter i den, men den SKAL ha MINST 4 dører! Det er et absolutt krav. Videre er det ønskelig med takluke, og bilen MÅ være godkjent i minst ett år til. Prisen må ikke overstige kr 20-25 000.- Noen som kan hjelpe meg her? Helst i Møre og Romsdal...... Men kjører lett ett stykke for å hente bil hvis prisen er rett..... Mail: kai(at)bimmervestnes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Ta en titt på min BMW da vel? 2,5 liter med chip. Går som fæn http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Ta en titt på min BMW da vel? 2,5 liter med chip. Går som fæn Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deltaaaa Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 trur dinne e tilsalgs..uttafor ålesund. send mail eller legg til glenn@adsl.no på msn om du e intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå