Gå til innhold

Komplett senkesett


WAR_lock
 Share

Anbefalte innlegg

Eg har Apex fjører og Gule koni på min M3. Tykkjer den er litt for stiv. Hadde komplett Jamex på min første cab. Var ikje heilt fornøyd med det. Meir komfort etter min meining. Bilstein er jo meget bra.

Om du skal ha "store" hjul i framtiden, så er det litt lurt å kjøpe eit stivare sett. Da slepper du kanskje unda litt subbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 16" Azev på den nå og har ikke planer om noe større enda. bilen er senkka 60/40 med noen jamex 51mm, bilen er ikke stiv nok synstest eg. eg lurer på om eg skal få den opp til 40/40. er ikke helt sikkert enda!

Apex senkesett og gule koni dempere er en mulighet :)

har foringer noe og si på stivheten på bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg FK Køningsport, da kan du heve/senke og justere hardhet kordan du vil ha den, dette er rustfritt og TUV godkjent..

Har dette på M5´en fungerer utmerket bra.. :D

Foringer har veldi mye å si, på gamle cosworth´en min hadde eg alt Poly-race, og det var en helt ny bil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye dårlig om holdbarheten på koni. De fleste som kjører en del bane anbefaler Bilstein foran koni..

Vet desverre ikke hvordan stivheten er på Bilstein kontra Koni..

Har kjørt lenge med Koni på div biler, og det funker aldri hatt problemer med dei,

Koni er stivere enn Bilstein på det stiveste,

H&R, FK coilovers (Kansje fler) bruker koni dempere, og det er jo MYE brukt på bane,

så eg tror eg holder en knapp på koni,

Men bak på cosworth´en som eg hadde blei det prøvd litt forskjellig, koni sank den rett i bakken, dette pga koni virker kun utover/oppover, bilstein virker begge veiene, men er ikkje justerbar, kjøpte meg avo dempere bak, samme prinsipp som koni, men virker begge veiene..

Men er det så jævla bra å kjøre men en sinnsyk stiv bil da??

- må pisse hele tia

- hopper av veien

får ikkje å snakke om kormye juling bilen får..

Eg holder en knapp på litt komfor og..

Det er VELDIG mange delte meninger ang. dette, og dette er en evig diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...