Morten318 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 skal du bygge motoren selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861860 tror det er en på forumet her som selger denne, sjekk ut salgs linken i forumet og søk deg litt gjennom der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 du bør og tenke på at hvis noe ryker i den turbomotoren din så blir det for DYRT! og du bør ha god peiling på motor og turbo.. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 hvis det er en på forumet som selger den bmwen den så send PM skal vell "bygge" eller vet ikke hva jeg gjør enda .. må lære litt mer om bil osv før jeg finner ut av hva jeg har tenkt til å gjøre og med det budsjettet jeg har har som sakt brukt ALTFOR mye penger til anlegget med bygging av det osv.. kan sende bilde av det etter høsten ca da er jeg sånn ca ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 hvis du ikke har peil på å skru, (noe ikke jeg har så mye peil på utenom litt vedlikehold osv) så ville jeg valgt en bil uten turbo og en litt nyere.. men men.. om du MÅ ha turbo og den lyden så ere bare å kjøpe og bygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har en 325 til salgs med chip. Ca 200 hk i den nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10980 Ta en kikk der og gi meg tilbakemelding på pm hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har en 325 til salgs med chip. Ca 200 hk i den nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10980 Ta en kikk der og gi meg tilbakemelding på pm hvis du er interessert. er den kun chippa? og du har 200 hk? haha? for å få 200+ må du chippe, porte, kam, eksos osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 dra meg nå baklengs ned i fuglekassa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Mitt tips... Viss du absolutt må ha turbo bør du egentleg gløyme bmw med ein gong! Vurder heller audi, opel, div. japsebilar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 e30 325i med turbo som første bil....hmmm. Kjøp heller en e30 318is. Forsikre på deg selv og begynn å opparbeide bonus. Sånn lastebil psh lyd kan du kjøpe. I amerika selger de mye rart, og de har speaker du kan montere i motorom som sier psh hver gang du slipper gassen. Det hadde vært kult det. Eller better yet, kjøp min e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har en 325 til salgs med chip. Ca 200 hk i den nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10980 Ta en kikk der og gi meg tilbakemelding på pm hvis du er interessert. er den kun chippa? og du har 200 hk? haha? for å få 200+ må du chippe, porte, kam, eksos osv Nåja, du trenger ikke ta helt av. Hvis du chipper,porter,kjøper kvasskam å effektanlegg tror jeg du får endel mer enn 200hk. Men anyways, på en E30 får du ikke 200hk med kun chip, men det kan jo hende at dette er snakk om en E36? Da er det jo fullt mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Syndes heller du bør se etter fjortiss folkebilen Nissan 200sx.. føler at det blir mer rett for deg, siden du har en fetisj for turboer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Og man trenger jo ikke Turbo for å få til den pyshhhh( ) lyden da.. Jeg har slik lyd på min jeg, og jeg har da kompressor. Hehe. Og som eriklepe sier, kjøp deg noe annet enn 325. Dette er svindyrt å forsikre selv på mor eller far. Så en 318is e30 eller e36 må vel være med gunstig ja. Ikke fullt så mye hester, men de går forholdsvis bra allikevel. Dessverre har de ikke 6'r lyden. Men for den lyden må du betale endel i forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Har du aldri hørt en bmw 6'er?? Er jo konge bra lyd i den!! så har du en e36 m3 motor i en feks e30, skal jeg love deg folk vil snu seg etter bilen Er det ikke bare 4`er i m3motoren, eller er det bare på e30?? eller er jeg helt på bærtur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Har du aldri hørt en bmw 6'er?? Er jo konge bra lyd i den!! så har du en e36 m3 motor i en feks e30, skal jeg love deg folk vil snu seg etter bilen Er det ikke bare 4`er i m3motoren, eller er det bare på e30?? eller er jeg helt på bærtur?? Det er e30 ja.. e36 har 6'r... (og e46 da) og etter det tar det jo bare helt av med sylindere.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå