Gå til innhold

tenker på bmw

titus41
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis det er en på forumet som selger den bmwen den så send PM :)

skal vell "bygge" eller vet ikke hva jeg gjør enda .. må lære litt mer om bil osv før jeg finner ut av hva jeg har tenkt til å gjøre og med det budsjettet jeg har ;)

har som sakt brukt ALTFOR mye penger til anlegget :) med bygging av det osv.. kan sende bilde av det etter høsten ca ;):) da er jeg sånn ca ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 325i med turbo som første bil....hmmm.

Kjøp heller en e30 318is. Forsikre på deg selv og begynn å opparbeide bonus.

Sånn lastebil psh lyd kan du kjøpe. I amerika selger de mye rart, og de har speaker du kan montere i motorom som sier psh hver gang du slipper gassen.

Det hadde vært kult det.

Eller better yet, kjøp min e30!

rot_190903_090.sized.jpg

Bilde_018.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 325 til salgs med chip. Ca 200 hk i den nå.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10980

Ta en kikk der og gi meg tilbakemelding på pm hvis du er interessert. :)

er den kun chippa? og du har 200 hk? haha? for å få 200+ må du chippe, porte, kam, eksos osv :)

Nåja, du trenger ikke ta helt av. Hvis du chipper,porter,kjøper kvasskam å effektanlegg tror jeg du får endel mer enn 200hk.

Men anyways, på en E30 får du ikke 200hk med kun chip, men det kan jo hende at dette er snakk om en E36? Da er det jo fullt mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man trenger jo ikke Turbo for å få til den pyshhhh( :roll: ) lyden da.. Jeg har slik lyd på min jeg, og jeg har da kompressor. Hehe.

Og som eriklepe sier, kjøp deg noe annet enn 325. Dette er svindyrt å forsikre selv på mor eller far. Så en 318is e30 eller e36 må vel være med gunstig ja. Ikke fullt så mye hester, men de går forholdsvis bra allikevel. Dessverre har de ikke 6'r lyden. Men for den lyden må du betale endel i forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hørt en bmw 6'er?? :shock:

Er jo konge bra lyd i den!! så har du en e36 m3 motor i en feks e30, skal jeg love deg folk vil snu seg etter bilen :wink:

Er det ikke bare 4`er i m3motoren, eller er det bare på e30??

eller er jeg helt på bærtur??

Det er e30 ja.. e36 har 6'r... (og e46 da) og etter det tar det jo bare helt av med sylindere.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...