Gå til innhold

Mini cooper S!!

stiifen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel ærlig talt mange andre som har bedre erfaring/kunnskap om kombinasjonen feilhjulsdrift/egenskaper. De har nok benyttet seg av erfarne folk fra den type bil for å få den så god som den er. Den var ikke så ille den gamle Minien heller i sin tid. De henter folk alle steder fra i bilproduksjonen.

Hvor kommer sjefen for BMW's M avdeling fra? Jo, han kom fra AMG Mercedes for et par år siden. Leste en test mellom nye M5 og en AMG Mercedes, han hadde faktisk stått for utviklingen av begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat hadde cooper S (står forøvrig tilsalgs hos reitan bil i molde), og må si det er kanskje den eneste FWD jeg har kjørt som har imponert meg.. Den virker nesten overstyrt, VELDIG lettkjørt, og går rimelig bra..

Må si at jeg hadde nok kostet på den chip + remhjul til trimming, noe som skal gi den ganske imponerende 220hk.. Er mange firma som driver med dette, men helst i england tror jeg..

Understellet er så bra i bilen, at jeg mener den trenger denne motor oppgraderingen for å komme til sin rett, på en måte..

ps. pass på førerkortet.. Den appelerer til bøter, i beste fall :D

Ahhh, med engelsk flagg på taket og greier! Stilig den bilen :D

Stemmer!

Han bytta den inn i en smekkfin blå 01mod 330 CI ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat hadde cooper S (står forøvrig tilsalgs hos reitan bil i molde), og må si det er kanskje den eneste FWD jeg har kjørt som har imponert meg.. Den virker nesten overstyrt, VELDIG lettkjørt, og går rimelig bra..

Må si at jeg hadde nok kostet på den chip + remhjul til trimming, noe som skal gi den ganske imponerende 220hk.. Er mange firma som driver med dette, men helst i england tror jeg..

Understellet er så bra i bilen, at jeg mener den trenger denne motor oppgraderingen for å komme til sin rett, på en måte..

ps. pass på førerkortet.. Den appelerer til bøter, i beste fall :D

Ahhh, med engelsk flagg på taket og greier! Stilig den bilen :D

Stemmer!

Han bytta den inn i en smekkfin blå 01mod 330 CI ;)

Observerte at den 330Ci`n var borte ja. Den var skikkelig pen, men jeg syntes pris mht kjørelengde var litt stiv. Sikkert derfor den sto en god stund. Håper kompisen din fikk til en grei handel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...