Gå til innhold

JEG HAR BLITT PAPPA! :-D

Loke
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

Nå får du prøve det en stund og så fortelle meg om det virkelig er så fantastisk som alle skal ha det til. Jeg tror nemlig ikke helt på de. Livet må jo forandre seg totalt. Ikke tid til noe av det man har lyst til lenger etc.. :? Og penger i barnemat og bleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Nå får du prøve det en stund og så fortelle meg om det virkelig er så fantastisk som alle skal ha det til. Jeg tror nemlig ikke helt på de. Livet må jo forandre seg totalt. Ikke tid til noe av det man har lyst til lenger etc.. :? Og penger i barnemat og bleier!

Jupp, men tror dette blir bra altså, "ikke tid til det man har lyst til" joda, det eneste jeg har lyst til nå er å være hos jenta mi liksom. Så ting forandrer seg ja, men det er det nok flere her som kan fortelle mer om, siden jeg er litt "fersk" i faget :wink:

Uansett så pass dere for den sorte BMW'n som fiser frem og tilbake på motorveien mellom høybråten og SIA noen dager nå. (ikke så bra med tanke på den oppmerksomheten som BMW får i media om dagen kanskje, men det driter jeg i gitt) :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...