sivert Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratuelerer så mye. nydelig liten jente. skal bli pappa jeg også men ikke før i mai. gleder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer så mye.. Hører at dette er livets høydepunkt.. Hmmm.. Jaja, eg får vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 GRATULERER :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer!! Nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattis !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer og velkommen etter, fikk min lille Emma den 6 August jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattulerer så utrolig mye!! misunner deg veldig, hehe, men litt tilig med bebi for min del enda.. hehe.. Men dere må passe på å ta frihelger til å pleie hverandre også, har sett mange par som har godt på den smellen.. trist når slikt sjer.. men som sagt du har fått en kjempe søt lita jente, misunner deg massssse:p hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det var da veldig mange som snart skal bli eller har blitt fedre Dama mi jobbet i barnehage ifjor, og det funket ikke akkurat som noen babybrems på henne kan en mildt sagt si.... Jaja, blir nok ikke noe her med det første. Må bli ferdig med skole først! Uanzett så har jeg småsøsken på 2, 4, 6 (kull 2...), så når jeg er hjemmom får jeg "dosen"... Men klart, blir artig når jr en dag kommer til verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer med babyen, det er alltid kult med småbabyer,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer så mye. Veldig stort å få barn, men livet blir veldig andeledes. Har to gutter. Til alle som lurer, så stemmer ordtaket en er som ingen, to er som 10!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Takk så mye for alle go orda! Nå er vi igang med å bli kjent og skifte bleier i fleng! hehe Oppfordrer alle til å legge ut tilsvarende "skryte" tråd når dere også blir foreldre! det er jo helt vilt! Og klipp navlestrengen gutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå