Gå til innhold

Løse viskerblader til Bosch vindusviskere?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem selger løse gummiblader til vindusviskere? Har hørt folk som bytter bare gummien, så noen må jo ha dette.

Har så godt som helt nye Bosch vindusviskere til 500,- på bilen, og så har noen kråker vært og ødelagt gummien på den ene, så jeg kunne tenkt meg å slippe å kjøpe to nye viskere til 500,-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema-viskere er ikke aktuelt, been there done that..

Bjørn, Det har du helt rett i! Ringte Morris, og de hadde til originale E34-viskere. Han husket ikke hvilket merke det var, men det var ikke Champion og ikke Bosch.. Vil tro det går å få de på uansett, så jeg får ta turen innom der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris har faktisk ikkje KUN dritt, såg til min store overraskelse Dewalt-drill :shock:

Europris har MYE dritt, men også en god del virkelig bra saker!

De har en god del verktøy og kjemikalier fra de aller beste produsentene. Dyre saker. Stanley, Sikaflex og Hammerite er noen av merkene de fører. De er stort sett ca. 20-25% billigere på dette enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så det på GS Bildeler sin web også

Det har du jammen helt rett i. Selvfølgelig finner jeg det ut nå, 2-3 timer etter jeg bestilte deler hos GS. Den pakken er nok allerede gått.. :?

Menmen, får 15% hos Morris, så det meste av originaldeler er billigere der enn GS+frakt. Det GS scorer på er at de selger alternative deler som "originalvarer", og det er de billige på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...