Pedi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Selger en brukt T910i som jeg fikk som betaling fra ein på en bil eg fikset. Funker greit, for dei som liker Sony Ericsson.. Jeg er Nokia-gutt, så jeg vil ikke ha den. Dette er nok en god telefon, og toppmodellen er det jo... Litt info for dei håpefulle... http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p910.shtml EDIT!: Kjenner ikke så godt til Sony Ericsson, men ble fortalt at det skulle være en liten tynn penn med til denne telefonen. Den tror jeg ikke at jeg har. Men den var visstnok å få kjøpe løst, og heller ikke dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 pris? Glemte å ta det med ja... Jeg har ikke sjekket hva den koster ny, men ny er den jo heller ikke lenger Så prisforslag eller bud mottas med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Så prisforslag eller bud mottas med takk... 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Så prisforslag eller bud mottas med takk... 500? hahaha.. tror nok vis du legger på en til så får du den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Ser at telefonen går for rundt 4000kr ny uten abonnement..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 da har den blitt sinnsykt billig... jeg betalte 7990 for den ny uten abonomang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 du har i hvertfall bud på 1000 fra meg..bare for å få i gang litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ...eg sel telefonar guttar! De må nok opp i pris på ein 910i 1000,- er skammbud;) ...har ein slik liggande eg og, telefonen er kjempebra dersom nokon er på jakt etter noko meir enn ein rein mobil. PS eg sel IKKJE miin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 tja..han ba om bud..og det har han fått. Om han vil selge for det budet eller ikke får bli opp til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 du har i hvertfall bud på 1000 fra meg..bare for å få i gang litt Budet er notert, men litt i minste laget ennå håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har nå bud på 1500. Noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvis lader følger med og telefonen ikke er låst til noen operatør så kan jeg jo by 1600? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Lader følger med, og ingen operatør-lås. 1600 er allerede kommet inn via PM desverre. Har bare ikke fått oppdatert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Når "avslutter" du budrunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå