Gå til innhold

Software til navigasjon på laptop

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis det blir langtur til uka tror jeg at jeg må gå til anskaffelse av et eller annet navigasjonsopplegg, og tenker da å kjøpe USB-GPS til laptopen og bruke den, men trenger da noe software som funker. Har testet Microsofts AutoRoute før, men den har kun vise-hvor-på-kartet-man-er funksjon på PC. Kunne godt tenkt meg voice eller piler å kjøre etter. Har sett at PrymeNav har dette for PC. Noen som har en kopi av det liggende?

Er også interessert i AutoRoute om noen har det liggende, eller andre navigasjonssystemer som funker bra på laptop.

Fant forresten PrymeNav billig på nettet, men rekker jo ikke å få det tilsendt fra UK på to dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe riktig GPS, så følger denne softwaren med (sammen med USB kabel såklart). Tror det gjelder de aller fleste moderne modeller. I tillegg er jo kart inkludert.

Det du bør vurdere er om du skal satse på en GPS som hovedsakelig er beregnet på å bruke i bilen, eller en som også egner seg til å bruke som håndholdt (ut i naturen). Vil påstå at sistnevnte er litt mer allsidig, mens førstnevnte er ofte VELDIG bra å kjøre bil etter. En del modeller kan du f.eks få 3d view på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...