Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det blir langtur til uka tror jeg at jeg må gå til anskaffelse av et eller annet navigasjonsopplegg, og tenker da å kjøpe USB-GPS til laptopen og bruke den, men trenger da noe software som funker. Har testet Microsofts AutoRoute før, men den har kun vise-hvor-på-kartet-man-er funksjon på PC. Kunne godt tenkt meg voice eller piler å kjøre etter. Har sett at PrymeNav har dette for PC. Noen som har en kopi av det liggende?

Er også interessert i AutoRoute om noen har det liggende, eller andre navigasjonssystemer som funker bra på laptop.

Fant forresten PrymeNav billig på nettet, men rekker jo ikke å få det tilsendt fra UK på to dager..

Skrevet

pappa har en HAUG av kart-prog til pc.. kan sikkert sende ett eller to når han kommer hjem.. må bare finne ut hvor de er å hvor store de er

Skrevet

Det er bare å kjøpe riktig GPS, så følger denne softwaren med (sammen med USB kabel såklart). Tror det gjelder de aller fleste moderne modeller. I tillegg er jo kart inkludert.

Det du bør vurdere er om du skal satse på en GPS som hovedsakelig er beregnet på å bruke i bilen, eller en som også egner seg til å bruke som håndholdt (ut i naturen). Vil påstå at sistnevnte er litt mer allsidig, mens førstnevnte er ofte VELDIG bra å kjøre bil etter. En del modeller kan du f.eks få 3d view på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...