Bmw323i Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 til dere "gamle" veteraner nå kan man ha 27 feil. men om man svarer feil på et spørsmål, så får man feil pga man svarte feil, og en feil på at en ikke svarte rett grattis med teorien! får bare håpe det går fint på oppkjøringen og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer med teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattulere Jeg hadde 6 fail da jeg tok lappen...( 15 år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 "før" kunne man bare ha 7feil... Men, så er det jo en liten stund siden også det da..Og så absolutt: Grattis... Jeg hadde denne "før" prøven, fikk 5 feil tror jeg. Gratulerer masse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattis, jeg hadde 6 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 til dere "gamle" veteraner nå kan man ha 27 feil. men om man svarer feil på et spørsmål, så får man feil pga man svarte feil, og en feil på at en ikke svarte rett grattis med teorien! får bare håpe det går fint på oppkjøringen og da! hehe oppkjøringen frykter jeg ikke akkuratt er teori som er dritten!! hehe men takk for alle gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer! Jeg hadde 16 feil.. Som noen andre her har nevnt så kan man altså nå få flere feil på en oppgave. Så når jeg hadde 16 feil, var det 16 av ca 200 mulige. Var det slik før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 gratulerer Jeg hadde forresten 6 feil.. 5 år og 18 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå