Bjørn 320 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 jeg hadde 1001, 1002, 1003 og vellså det... lå men nå hu pluselig bremser ned i et kryss som jeg allerede hadde toket grønt lys klart til og kjøre gjennom... jeg er bare glad at jeg slapp fyke i hu... for det hadde gått på mi regning. Dersom du hadde 3 sekund mellomrom og nesten kræsja i bilen framfor deg, betyr det at om bilen din og gamle kadetten hadde like gode bremser (noko eg tvilar på...), så må det ha teke minst 3 sekund frå kadetten bremsa til du bremsa... Kan skje mykje på 3 sekund i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg ser mer menn som aldri skulle sittet bak rattet,de fleste tåler ikke at bilen foran kjører fortere,de slipper ikke andre foran i rundkjøring,kjører forbi før en sving,og ligger å stanger bak deg hvis du bare kjører i 90 i 80 sone.Kvinner kjører stort sett sikrere er min mening.De fleste menn ser jo på bilen som en penisforlenger og er verdensmester bak rattet.(PS) jeg er en mann Enig i den. Kjører en del i forbindelse med jobben, og ser mye rart ute i trafikken. Enkelte skulle aldri hatt lappen. Lykken er bedre enn forstanden hos sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå