Gå til innhold

Dugg i NYE blinklys


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte helt nye sorte klar blink lys fra GS. Bilde:

thumb_4830.jpg

De DUGGER! Jeg monterte de. Så vaska jeg bilen, så så jeg at den ene dugga. Bak er det hull, med sånna gummirør, for lufting? Helt idiotiskt, hvis det er der vannet kommer inn. Men jeg tetta de hulla på begge sider.

nå regner det, og nå dugger begge to.... Jeg ringte og klaga.. Trudde jeg skulle få nye tilsendt, men neida, der fikk jeg beskjed om at de skulle/kunne dugge osv ............. hva faen? Da måtte jeg i så fall sende de tilbake, forklare grunnen skriftlig, så måtte de se på de osv osv...

Har dere kjøpt slike blinklys fra GS? Dugger deres? Det skal da for faen ikke dugge.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mine orginale dugger og ...spesielt no om hausten. dette er ikkje så unormalt, lufta har ofte høg % fuktigheit og dette kombinert med vasking spyling og regning...ja då vert det fort dugg. Luftinga på lykta ville eg ikkje tetta igjen....denne er for å drenere event. fuktighei, for heilt tett vert det aldrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme blinklysene som deg BMW_JP. jeg også strøk litt silikon på yttersiden av pakningen mot de nye lyktene og da ble det greit :) ikke tett luftehullet,det må være åpent. Tror jeg tok av og på mine minst 10 ganger før jeg fikk de tett og de slutta å dugge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...