IS BEEMER Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Skal montere m3 speil på en e36 318is coupe. Ser greit nok ut, men må vel av med dørtrekkene for å komme til en av de 3 skruene til festebrakettene. denne 97/98 mod har airbag i dørene. Er det noen som har demontert slike før? Må man ta noen spesielle hensyn ang airbag i dørene? eller kan jeg bare løsne dørpanelene uten videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Må vel løsne litt av dørtrekkene, ja. Hadde koblet vekk batteriet for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Det var det jeg tenkte på! satt og fikla litt tidligere og var litt redd for at noe skulle løse ut airbagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Eneste jeg trengte ta av var den lille plastbiten rett bak speilet liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Eneste jeg trengte ta av var den lille plastbiten rett bak speilet liksom. Kom du til begge de nedre skruene da? kommer til den fremste, men den andre blir nedenfor trekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Jeg kom til på begge uten å ta av noe dørtrekk da jeg byttet dette på en 325 coupe engang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Det stemmer at kun plastdekslet må av Takk til Håvard og hagenisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå