Dessection Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Skvettlapper blir det nok ikke noe av nei Da tar jeg heller en vask litt oftere. Uansett driver å setter inn et anlegg nå. Har fått inn ny spiller (midlertidig anlegg som blir bygget) Må frem med dremmelen å justere litt på hullene i taket bak for å få inn 6.5" mine også setter jeg inn nye 5.1/4 forran, samt en 12" har kommet seg inn i bagasjen sammen med en forsterker. Kjøper litt kabler i morgen til frontsettet. Får ikke gjort så mye med bilen med det første da den er rimelig fin. Er noen småting men ingenting skjemmende eller nødvendig. Lurer på å kjøpe meg vinterbil/herjebil så da trengs litt penger til det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 fin bil.. men vil heller ha skvett lapper enn å tectylere og pusse på bilen hver vår etter all salt, grus og slikt. hehe... men det er vel en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå