Gå til innhold

Diverse selges til E30, E28 og E32!


HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

E30:

Hudinteriør, komplett med dørsider. Sport. 2-dørs (men passer også 4-dørs). Rødbrunt på farge. I god, brukt stand. Førerstolen har den sedvanlige sprekken i sømmen i venstre sidestøtte på ryggen. Bud mottas.

Selger muligens en bakstilling fra M3. Travers er nettopp sandblåst og nylakkert, Powerflex travers foringer, bærearmer har justerbare foringer fra K-Mac. Selges uten diff og bremser/ABS sensorer/drivakslinger. Bud mottas.

E28:

Diff fra M535i - med 25% brems! Utv. 3.07. Kun gått 90K km. I meget bra stand! 3500,-

En del andre deler fra E28 - ring for info.

E32:

Diff fra 750iA - med 25% brems! Utv. 3.15. Km. stand er 115K. Meget bra stand.

Passer også E34. 3500,-

Diverse lykter, interiørdetaljer, div eksteriørdetaljer osv.

Har også komplett forstilling og bakstilling fra E32, også dempere og fjører. Ring for info.

Henrik Bergmann - 928 99 650 - vennligst ikke SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva skal du ha for hele bremsesystemet til den 750`en din???? :-k

Etter at restaureringsprosjektet mitt er ferdig lakkert skal jeg begynne på det mekaniske på bilen, og for blandt annet å montere turbo så må jeg nesten sette i ett par større bremser også :wink:

Men i allefall så lurer jeg på hva du skal ha for dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva følger med den bakstillingen din? bærearmer?

prisant?

Jeg regner med du tenker på E30(?)...

Det er i bunn og grunn bare en nylakket travers med polyforinger, bærearmer med justerbare foringer, hjullager og spindler er selvfølgelig tilstede...

og det interiøret, er det med bakseter? Hvordan kan det også passe 4 dørs? har du bilde? :D

Det er med bakseter ja. 2 dørs og 4 dørs bruker samme interiøret med unntak av at fremstolene kan vippes på 2 dørs (ikke relevant) og at dørsidene bak ikke passer (tar jeg feil? eller passer dørsidene foran???)

Pris er jeg ikke sikker på, men jeg hadde tenkt meg i området rundt 4000,- jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...