Drage Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Som teksten over lurer eg på om nokon veit her om det går med 16" felgar på bremsene til 92 mod m5. Veit det ikkje går på 94 mod med dei store bremsane for dei er jo ein del større ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Jeg skal ikke si dette sikkert, men. Det er bare på håret at enkelte(har ikke kontroll på hvilke enda) 16" felger går på E36 M3. Og E34 M5 har vel større bremser enn den. Så jeg tipper det kan bli hardt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Jeg skal ikke si dette sikkert, men. Det er bare på håret at enkelte(har ikke kontroll på hvilke enda) 16" felger går på E36 M3. Og E34 M5 har vel større bremser enn den. Så jeg tipper det kan bli hardt ja. Funker ikke. Hvertfall ikke med Borbet A. Og dem går jo helt ut i kanten så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det går en M5 3.6 her i molde med 16" vinterdekk, så det har sikkert mye med utforming på felgen og innpress og gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå