Aama_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det er et check panel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg regner med at heftelsene er nedbetalt på denne? http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=BN19911 Står: Forfall siste avdrag: 20.09.2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 kjølevann på check kontrollen. skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg regner med at heftelsene er nedbetalt på denne? http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=BN19911 Står: Forfall siste avdrag: 20.09.2002. Er nok ikke oppdatert nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 kjølevann på check kontrollen. skummelt. Jeg skulle skifte til ny frostveske den dagen jeg tok bilder av bilen, så jeg tok noen bilder av den mens en kamerat var å kjøpte en flaske med frostveske til! Ingen lys på check pannelet som lyser det var det jeg skulle fram til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvis det er noe dere lurer på angående bilen så er jeg å nå på mob.41443179(Frank) etter 20.30! Får ikke vist bilen før 12.okt pågrunn av arb! Noen bilder av interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 er den godkjent ombygd til m5? kan du ta bilde av intreniøret?50 000 er jo ikke så ille *vurdere vurdere* Ja, den er godkjent ombygd. Skal ta bilder i kveld, skal legge de inn så fort jeg får d til! Hmm... den er vel ikke godkjent ombygd til m5, i allefall ikke i følge "frank". Hadde den vært det, hadde den vært solgt for 2 mnd siden og stått i garasjen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Unskyld, d er jeg som har misforstått! Ikke meningen å komme med feil informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Men på papiret til staten... hva står den som der? Og da den skal forsikres? Hvodan bil blir det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 M535i står d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, har dere fått solgt bilen evt bytta? hørte liksom ikke noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har den enda ja, lenge siden jeg har hvert på nett å engasjert meg i salg nå men den skal bort ja! Går for salg! Hvis ikke noen har en billigere BMW, helst e30 di vil bytte i m5`en me ett mellomlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 det kommer an på hva du mener med mellomlegg da, hvilke summer?..jeg skal en tur i fengsel nå fra den 28.oktober så jeg har ikke så veldig lang tid på meg på å få unnagjort noe bytte.. Jeg er veldig intressert i å bytte mot min 89mod E30 325i,men det kommer helt an på hva du hadde tenkt deg i mellomlegg.. kan sende mer info på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg