Gå til innhold

Ny bil på Onkel

SE
 Share

Anbefalte innlegg

Tokk noen ande bilder når han var på besøk gangen før der. Da kjørte han den vanlige bilen sin. En E39 530d. De andre to bilene på bildet har noen sikkert sett før, min og min brors (E-Evjen).

Syns det var et vakkert syn så da tok jeg noen bilder. :wink:

DSC00526.jpg

DSC00527.jpg

DSC00528.jpg

DSC00526.jpg

DSC00529.jpg

DSC00530.jpg

DSC00531.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte biler:) Så strøkne ut alle i hop!

Men...den 6 serien!! Begynne å lure på om æ e født inn i feil familie eller noe sånt, eller kanskje kan være bortadoptert da jeg var 16 eller noe. For onkelen min har ikke en sånn bil, så noe er jo galt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har såklart rå motor og rask, rå å kjøre og alt det, men er ikke akkurat min type bil. Synes ikke noe særlig om utseendet til 6-serien. Og cab.... Det er liksom ikke BMW, en så svær bil uten tak. Mercedes sin SL er jo mye finere. (forøvrig den eneste Mercedes jeg kunne tenkt meg)

Jeg ville heller kjøpt en E46 M3 med manuell gir. (som jeg aldri får råd til) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en sånn selv og syntes de ikke er noe særlig egentlig jeg. Ikke misforstå meg, det er en rå bil, men syntes ikke de kan sammenlignes med eldre biler med mindre elektronikk.

I disse bilene er det jo bare trykke på gassen, sette seg godt til rette i setet å se speedometernåla gå fort oppover.

Du har ikke samme kontrollen nå som du hadde før. Før var det:

gass pedal i gulvet -> pådrag fra motor

nå er det blitt:

gass pedal i gulvet -> elektroniske signaler som gir beskjed om at nå gasser føreren -> pc som skal regne ut hvor mye effekt som skal hvor -> og til slutt så skal automat kassa gire som tar altfor lang tid -> deretter har du pådrag.

Jeg syntes nyere luksus / sports biler som dette utvikler seg i den negative retningen når det gjelder at det er føreren som skal ha all kontrollen. Er jo en PC som styrer alt snart..

Kan hende jeg har åpnet pandoras eske nå men :twisted:

Enig, uansett hvor fort de automatkassene girer.

Men seff, er fin bil da, for de som liker sånne type biler :wink:

Liker gamle biler som bråker og går som et hælvette jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...