Lien Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Syntes den var rå interiørmessig og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Er det 315 hk eller 340 hk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 å hva er galt med interiøret på den bilen? eneste må vel være at førersetet er noe nedsitti. men ellers så det jo veldig strøkent ut å det er jo svart skinn som alle drømmer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er det 315 hk eller 340 hk ? 91mod = 3,6 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 er 3.6 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Solgt bilen din Kristian?? Er så vanvittige mangen råe biler tilsalgs, virker som det er dårleg med bruktmarkedet for tia. Men meget pen bil dette. BTW folkens, har sett denne bilen i virkeleghet og den ser meget fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 er det du som bruker å trille forbi fergekaia rundt hall8 tiden? er en sinnsykt feit M5 som passerer forbi der... uansett så så den drit feit ut! må bare fete opp sparegrisen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 kan stemme d du... er ikke solgt nei. får mange tilbud i innbytte hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 bilen er stein fin. liker den kjempe godt jeg. har sett den i virkeligheten og faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 kjenner mange som er sinnsykt misunnelige på deg hvertfall.. du har vært utrolig heldig med den! hadde jeg hatt penger hadde jeg knapt orket å hatt på meg klær før jeg dro for å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Finner jo mange M5er til max 150.000kr... Er eit par av dei som ser like bra ut som din og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 har ikke sett en så pen og strøken jeg veffal. men d kan jo hende man er heldig og kommer over en men d er ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Strøken bil! har nok ikke penger til bilen jeg, men lurer på noen ting. Hvordan er disse bilene med tanke på driftskostnader? Drekker de vannvittig med suppe? Lyst på sånn som familiebil når jeg blir eldre Send gjerne svar på PM dersom du ikke vil ha det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 har fatt den ned i 1.01 liter på langkjøring, ifolge kjørecomp. koster vel litt å ha M-bil da.... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg