Leonard Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Dette ser man ikke hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Forsøk på å få ''save'' flyet i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Fin lukeparkering d dr ja... Alt for lenge siden jeg har spilt GTA nuh, kanskje jeg må spille litt ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Tøft! Fly hellikopter er litt arti.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Det der prøvde du noen ganger på vil jeg tro?? Er ikke akkurat lett å få landet ett fly der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Det er vel ca sånn de landet på slutten i filmen Con air . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 jah,der jeg hadde det fra... drev å tenkte på en film hvor de landet midt i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Artig Det beste med con-air er at istedet for å skyte ned flyet over en ørken, drepe masse maniacs og 2(?) politifolk, lander de flyet på stripa i las vegas. Nå sier de ikke noe om dødstallene der, men å lande et fly der uten å ta livet av et eneste uskyldig menneske må vel sies være helt umulig... Idiotisk film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 OT: Synes Con-Air er en råbra film jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå