Gå til innhold

Trim kam fra Koed !!!

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

Tror at hvis du holder deg til kammer som er på 270 grader såvil det funke greit, alpina sine til e30 ligger vel omkring der. Er nok også litt forskjell på om du har gammel eller ny motor(før eller etter 88),høyere komp i gamle

Min bil hadde nok mer effekt fra 5000 og opp men det blir for slitsomt i lengden

mvh tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den minste fra koed med 284 inn 272 ut ,er den grei?men var ikke mye effekt den ga da... står jo at 288graders endrer turtallet lite?

edit: litt offtopic blir det no knot ved montering av turbo vis trimkam er montert..? de fleste turbobiler har vel ikkje mer en 270 grader på kammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også trimkam på min E30 325i. Om jeg fikk 12 hesters mer morro på topp fikk jeg ett slitsom og ubehagelig helvete på tomgang og høyt forbruk + dårlig drag på lavt og middels turtall.

Hvordan er dette på E36 kontra E30, og med/uten Vanos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: litt offtopic blir det no knot ved montering av turbo vis trimkam er montert..? de fleste turbobiler har vel ikkje mer en 270 grader på kammen

Jeg blei anbefalt en 284 eller 292 av BS Motor til min bil! Men ikkeno større, min motor er jo rekkerfirer så det er litt annerledes på sekser... Ville vært lit forsiktig med for stor kam på turbobil! Jeg brukte originalkam før og den fungerte meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...