530DAT Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Noen som har noe greie på denne typen felger? Er dette dårlige billigfelger eller er de helt greie? Kvaliteten jeg tenker på da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 har hørt at chromen på ASA felgene skal lett flasse av...men, dette er selvsagt reklamasjon uansett så...ASA DM3 (samme som AR1 bare skrudd) er noe av de peneste og rimeligste du får til uansett bil. jeg fikk pris på 9500,- for 8,5x18" ASA AR1 med Toyo Proxes dekk hos shariff! Lykke til, og kjøper du de felgene er jeg misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg syns ASA har mange MEGET pene felger... og de er utrolig billige, men har vert ute for veldig(!!!) mange som har problem med chrome`n på de... begynner og falsse av etter alt for kort tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg kjørte en sesong med ASA JS5 7,5x17 på e30'n jeg hadde før. Felgene var helt greie de selv om de opplevdes som litt mjuke. F.eks satt senterkoppene som et hælvete og selv om jeg brukte lett polstring rundt en flat skrutrekker for å få de av så var det lett å sette merker. Utover det var det ingen problemer med de. Etterhvert så jeg dog "lyset" og fant ut at de gamle skrudde 15" BBS-hjula jo var MYE finere enn 17" ASA på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg kjørte en sesong med ASA JS5 7,5x17 på e30'n jeg hadde før. Felgene var helt greie de selv om de opplevdes som litt mjuke.hva menes med at de opplevdes som litt mjuke da?Ble det fort kast i felgene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Han mente vel det fordi det ble lett merker i dem. Tror de fleste alufelger er omtrent like mjuke (unntatt smidde). Aluminium er ganske mykt. Derfor godset blir ganske tykt og vekta blir høy. Alufelger trenger ikke være lettere enn stålfelger. Smidde felger er tingen. ASA har også smidde felger tror jeg, så noe drittmerke er det ikke. De er vel også laget på samme fabrikkene som BBS muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530DAT Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Okei.....takker for alle svar jeg har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå