Bimern Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hmm, blir en del PS2-kvelder høst også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 blir den sluppet 16. nov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 I følge http://www.eagames.com så blir det vist det, men om det er samme dato for norge/europa aner jeg ikke da det ikke står noe release dato på de norske sidene til EA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 I følge den lokale spill sjappa kjem det til norge i november og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Går og venter på xbox 360... Dette og Testdrive unlimited blir nok å finne i hylla her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 ser frem til det spillet der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Need for speed most Wanted DS Bilspill 17. nov. Need for speed most Wanted PSP Bilspill 17. nov. Need for speed most Wanted GBA Bilspill 24. nov. Need for speed most Wanted GC Bilspill 24. nov. Need for speed most Wanted PC Bilspill 24. nov. Need for speed most Wanted PS2 Bilspill 24. nov. Need for speed most Wanted XBOX Bilspill 24. nov. er nok å få tak i på nettet 15-16 Nov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Når kommer xbox 360, angrer litt på at jeg solgte boxen min, har lyst til å kjøpe igjen men venter til 360 kommer ut, da skal jeg kjøpe meg Forza Motorsport,Burnout 3 og NFS Most Wanted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 xbox 360 kommer vel 2.desember. Mener hvertfall det er datoen butikkene har lagt opp. Tror nok de kommer til å stå på for å ha den ute før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Demoen var hvertfall sinnsykt skuffende. Alt som kunne gjøres feil, var gjort feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå