mEhE Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 olja og kjølevannet er fint.. oljen er svart og kjølevannet er grønt.å motoren sviver fint..starter med en gang.. så da kan umulig toppen vær gåen? han jeg kjøpte bilen av mente toppen var gåen..men motoren går jo fint..synes dette var rart.. Edit: har ikkje kjørt motoren varm...så kan vær den oppfører seg annerledes. oljekjøleren er også inntrykkt(bøyd) foran.kansje ikkje oljen kommer igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Så lenge oljelampa ikke lyser og motoren ikke blir varm så er det vell ikke så mye galt. Olje og kjølevann er for seg selv,så er den vell grei... Åssn er eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ingen garanti for at toppen er ok det. Var samme på min, men toppen var gåen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Min og var sånn.. Alt var den fargen det skulle være, men den kjørte kjølevannet opp på ett sykt trykk av og til... Helst etter den ble varm. Og da var det ikkje lenger sirkulasjon og motor gikk seg varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 for på kardang i dag.så skal prøve å kjøre den varm..mulig det er høy trykk i slanger osv..vil den bare koke over da eller? kansje det holder å bare skifte topp pakning.. for vite mer i dag..skal se ossen den oppfører seg når den blir varm... edit: skal skjekke eksosen å,glemte å se på fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 tror toppen er gåen ja... hvit eksos og det boblet i kjølevesketanke når jeg ga mye gass. men kansje ikkje så alvorlig? blir det bare mye værre vis jeg kjører slik?holder kansje å bare skifte topppakning? vis ikkje så har jeg en topp liggene,kansje ta på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 tror toppen er gåen ja... hvit eksos og det boblet i kjølevesketanke når jeg ga mye gass. men kansje ikkje så alvorlig? blir det bare mye værre vis jeg kjører slik?holder kansje å bare skifte topppakning? vis ikkje så har jeg en topp liggene,kansje ta på den. Sørg for at toppen er plan, monter ny pakning, så er det vel i orden. kanskje bytte regreim med det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå