bjeagle Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei, har et lite problem med min 95 318ti (M42). Når motoren er varm og jeg skal starte den etter å ha stått stille en stund. Så nekter den å gå på tomgang. Jeg må hele tiden arbeide med gassen, men det ordner seg med en gang jeg begynner å kjøre igjen. Noen som har noen enkle tips om hva som kan være galt, og hva jeg kan gjøre med dette?? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Mye graps i tomgangsregulatoren?Tett luftfilter?Tett bensinfilter? Bare noen forslag til ting du kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kan sikkert være lurt å få bmw til å lese av feilkodene. Min har dette å tulle litt på tomgang og det er visstnok luftmengdemåleren som ikke har det helt godt med seg selv, ikke så fryktelig enkelt å finne ut av på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er noen vacumslanger som skal holde tomgangen rett...(Lærte det idag ) . Hvis det er brudd på en av disse slangene kan det være at bilen ikke går på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er noen vacumslanger som skal holde tomgangen rett...(Lærte det idag ) . Hvis det er brudd på en av disse slangene kan det være at bilen ikke går på tomgang. Det har vist jeg også lært nå heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå