Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det er bare en brøkdel av annonsene her som blir stemplet SOLGT! - så jeg ville ikke brukt det som pekepinn på om varen er solgt eller ikke, isåfall er det utrolig få som blir kvitt det de annonserer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Vi får se om de bekrefter handelen, hvis ikke så tror jeg selger setter pris på at vi gir bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Felgene er ikke solgt nei, men opusx har sagt han vil ha de og da må vel kansje han få førsteretten på å kjøpe de? eller? Siden det er min feil at han ikke har fått kjøpt de enda liksom.... men selfølgelig hadde det jo smakt bedre med 500 ekstra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ja, han skal selvfølgelig ha førsterretten. Jeg er avhenging av rask handel så gi en lyd på PM så snart du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 det er veldig enkelt.. jeg har sagt jeg vil ha de.. jeg venter bare på at han skal få samlet felgene så skal jeg komme å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå