318iAT Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ...bestiller du på rette plassen så finn dei ut kva du skal ha ved å oppgi skiltnummer. ...... og dei finn rett type! Ja, men tenk om en av de tidligere eierne har oppgradert, det kommer ikk fram noen steder og så gamle som E30 etterhvert er blitt, samt alle ombygningene så tror jeg at jeg ville målt, gjort på to sekunder med et skyvelær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ...bestiller du på rette plassen så finn dei ut kva du skal ha ved å oppgi skiltnummer. ...... og dei finn rett type! Ja, men tenk om en av de tidligere eierne har oppgradert, det kommer ikk fram noen steder og så gamle som E30 etterhvert er blitt, samt alle ombygningene så tror jeg at jeg ville målt, gjort på to sekunder med et skyvelær ...sant nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jeg har en E30 318i 87`mod M10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå