Gå til innhold

HELT OT. (har lite å finne på :P)

Aguilera
 Share

Skal jeg kjøpe disse skoene?  

66 stemmer

1. 1. Skal jeg kjøpe disse skoene?

• JA, de var digg!Løp og kjøp ;)
      41
    • Nei fysh.... finn noe annet og bruke pengene på..
      17
    • Vet ikke helt jeg....
      9

Anbefalte innlegg

Jada, har ikke så altfor mye å drive dagen med, så jeg sitter her og vurderer.... skal jeg, eller skal jeg ikke kjøpe disse skoene?

De koster 900,- Hadde jo tenkt å kjøpe meg nye boots til høsten uansett, men så er det jo det at jeg er arbeidsledig...

Men uansett, hva synes gutta?(og jentene) hehe....

20390945_Big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje eg er litt syk, men en av de første tingene eg ser på når eg møter en "ny" person er nettopp skoene. Sett i sammenheng med resten av helheten, så er det der eg gjør meg opp ett forhåndsintrykk, og det stemmer som regel med hvordan personen er... Ble litt OT dette, men men... Hvis du liker de og det passer til deg, så er det bare å kjøpe.... Viktig å ha litt sko i gangen... Valgfrihet er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg er litt syk, men en av de første tingene eg ser på når eg møter en "ny" person er nettopp skoene.

Hehe da er jo du danske syk etter min mening :P Men Aguliera, løp å kjøp de skoene ! Kommer til å ta seg skikkelig bra ut med et miniskjørt og en topp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg er litt syk, men en av de første tingene eg ser på når eg møter en "ny" person er nettopp skoene.

Hehe da er jo du danske syk etter min mening :P Men Aguliera, løp å kjøp de skoene ! Kommer til å ta seg skikkelig bra ut med et miniskjørt og en topp :P

Men på en annen side har jeg jo 8 par sko så må vel nesten si at jeg har et skopar som passer til alle anledninger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...