MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Dette er altså M3 17" felger med Goodyear Eagle F1 dekk (225/45/17). Felgene er ikke kantkjørte og ser nye ut. Dekkene er også veldig bra! De står nå på en e36 320i coupe. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 du om de passer til E 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm I følge denne tabellen skal de gjøre det.. Noen andre med litt mer peiling som kan bekrefte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 dem passer ikke i det hele tatt! helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ok.. Det var synd.. Men de har samme boltsirkel? 5x120. På hvilke bmw'er passer felgene mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 passer de til bmw 320i sedan 91 mod??? og eventuelt hva skal du ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 dem passer på e36 og e46 og z3 er annet innpress på felgene til 5-6-7-8 serien hadde dem vært 18toms så skulle jeg ha kjøpt dem til nybilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja det skal de gjøre.. Gi bud De er som nye! Og veldig bra dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 vil gjerne ha en prisantyding. selger du eventuelt felgene uten dekk billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 dem passer ikke i det hele tatt!helt sikkert De passer nok, men må benytte spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 dem passer ikke i det hele tatt!helt sikkert De passer nok, men må benytte spacere. du må ha over 2 cm på hvær side! det er ikke tillatt=passer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Si en pris så skal jeg si om den er innenfor rekkevidde. Er usikker på hvor mye jeg skal ta for disse.. Noen som vet nypris for orginale m3 felger med goodyear 225 dekk? ca. hehe.. Husk. Felg og dekk er som nye. De selges kun samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som vet nypris for orginale m3 felger med goodyear 225 dekk? ca. hehe.. Skal det ikke være et lite ///M merke på felgene hvis de er orginale? Orginale er dyre mens kopier går rimelig billig etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvor bor du MrJohnsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har akkurat kjøpt bilen og forrige eier trodde de var orginale.. Jeg bor ved Hamar , M6 Bjørn.. tar ofte noen osloturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå