elementz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 skal invistere i anlegg i bilen nå, og starter med kjøp av forsterker.. Planen er: Frontsett (noen som vet hvor mye det er plass til?) 6x9 i hattehylla 12" sub.. Høres det greit ut? hvilken forsterker burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 skal invistere i anlegg i bilen nå, og starter med kjøp av forsterker..Planen er: Frontsett (noen som vet hvor mye det er plass til?) 6x9 i hattehylla 12" sub.. Høres det greit ut? hvilken forsterker burde jeg kjøpe? Det er orginalt plass til 5.25" forran. Skal du ha forsterker til alt? Har rå 5kanals Kicker forsterkere som funker veldig bra. Disse ligger på 4990,- veil pris er 7990,- Ser maxprisen din er 4000kr men da er det vel kanskje ikke til 5kanaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 burde vel ha forsterker på alt? men kan kanskje kjøpe egen forsterker til frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har en 5kanaler som passer ditt anlegg meget bra som sikkert skal selges om ikke lenge... og den får du under 4k.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har en 5kanaler som passer ditt anlegg meget bra som sikkert skal selges om ikke lenge... og den får du under 4k.... hvilken type er det da? og hvor lenge har du brukt og hva har du brukt den til? godt formulert ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er en Rockford forsterker.... Jeg har brukt den på frontsettet mitt.... den er et par år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har et komplett anlegg til deg (utenom spiller) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11138 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå