earl-t-james Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kan jeg senke bilen min 60/40 uten å bytte dempere fremme når der er orginalt sportsunderstell? Bilen er en 328ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ja,det er bare å kjøpe nye fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Vill ikke anbefale det.... du kan senke opp til 40mm uten og skifte dempere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 trodde det var kortere dempere på biler med sportsunderstell jeg, mulig jeg tar feil da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det tilfellet på M-tech da? Senker vel bare 15-30mm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er vel andre dempere på m-tech ja, men om de er noe tess på 60/40 senk er vel en annen sak. Hvis det var de orginale dempere fra '96 det er snakk om hadde jeg byttet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når jeg senket bilen var det for å få bedre kjøreegenskaper og samtidig gjøre bilen penere. Hvis støtdemperne er gamle så kan det jo lønne seg å bytte de. Det er litt stress å bytte støtdemperne foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kan jeg senke bilen min 60/40 uten å bytte dempere fremme når der er orginalt sportsunderstell?Bilen er en 328ia Det som skjer er att demperene framme bunner, de er for lange til å senke 6 cm.. bak går det fint med 4 cm.. Dette har jeg prøvd, må ha korte dempere framme, hvis du ikke vil sitte å skrangle hver gang du treffer en litt brå kant osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hehe.. var d jeg trodde.. noen anbefalinger? hadde apex 60\40 fjærer og dempere på 320´en.. fungerte greit d men kanskje litt for stivt? Skal ha på 18" til sommeren.. ASA DM3 som frister mest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har prøvd en del senkesett, men Bilstein utmerker seg litt, men apex el FK-automotive er også greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå