Filur Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 er det mulig å sette inn 6*9 høytalere forran på en e34 uten noen store komplikasjoner....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 er det mulig å sette inn 6*9 høytalere forran på en e34 uten noen store komplikasjoner....?? Tja.. Blir trangt det. Og det er vel ikke akkurat noe som er å anbefale. Siden 6x9" er en rar konstruksjon av en høtaler som sjelden låter bra. Er ett ganske stort tap i midtre frekvens om råde på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvilken type/dimensjon er det beste å dytte inn forran?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvilken type/dimensjon er det beste å dytte inn forran?? Det sitter orginalt 5.25" i bilen din. Kan lett også få plass til 6.5" Som det da vil være litt mere punch i. Merker er en smaks sak. Ville anbefale deg Focal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Gå for 6,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Gå for 6,5" Tror det blir det ja, har to 6x9 liggende som jeg tenkte jeg skulle prøve å dytte inn men det blir nok litt vrient... Hvor kan jeg finne Focal høytalere til en menneskelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Tja.. Jeg kan skaffe deg for 2390,- Inkl porto. Focal 165V2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå