Pesos Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Heihei! Jeg snublet over denne siden ved en tilfeldighet, men var jo selvfølgelig nødt å registrere meg:) Har bestandig hatt et spesielt forhold til Bmw, men har ikke blitt å kjøpe - før nå! Endelig har jeg fått hentet grombilen! Denne bilen har et veldig rett E-36 utseende etter min smak, altså ikke for mye styling. Må se litt etter for å se hva som er gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Flott bil. likar eigentleg ikkje e36 men denne var clean og fiin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Gratulere med flott bil Pesos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Så ut som en meget flott bil ja.. Grattis med ny bil.. Men, er ikke 318IS kun coupe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Joda var kjempeknall den der. Stikker hjulene utenfor hjulbuene? Er ikkje den første is'en jeg har sett som er sedan, så den har nok blitt laget i begge versjoner ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 tøff bil!gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Så ut som en meget flott bil ja.. Grattis med ny bil.. Men, er ikke 318IS kun coupe?? Njet.. Kom noen få i sedan å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Joda var kjempeknall den der. Stikker hjulene utenfor hjulbuene? tror de gjør det ja... litt veldig mye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Joda var kjempeknall den der. Stikker hjulene utenfor hjulbuene? tror de gjør det ja... litt veldig mye også Er valsede hjulbuer, så de stikker ikke noe nevneverdig utfor:) Har ikke fått noe problem me politiet så langt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Her ser dere litt bedre! Takk for den varme velkomsten forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Flott bil. Det skal du ha. Ikkje for overdrevet. IS'en er vel ikkje spesielt vanlig i sedan, men det går nå noen. Gikk faktisk hele tre stk her på øyen samtidig for en stund tilbake. Alle var burgunder. Liten verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Damn den E36 sedanen var litt nais Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Grattis med ny bil! ser flott ut den der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Velkommen hit! D var en råtøff bil du hadde der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Grattis med ny bil ja. Fet kant på de felga! Nice!! Hva er dim. på dekk og felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå