Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg er selv admin på nevnte forum og jeg vil tro at vedkommende fikk beskjed om å bytte til en annen topic? Topics som ser ut som "se her, hjelp!!!!!" slettes for det meste med engang. Hvem som er useriøs av moderator eller trådstarter, kan diskuteres. Det er iaf forskjell på bimmers.no og bilforumet.net. Kanskje det har noe med antallet brukere og gjøre? Og det faktum at her inne er vi bare BMW folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg er selv admin på nevnte forum og jeg vil tro at vedkommende fikk beskjed om å bytte til en annen topic? Topics som ser ut som "se her, hjelp!!!!!" slettes for det meste med engang. Hvem som er useriøs av moderator eller trådstarter, kan diskuteres. Det er iaf forskjell på bimmers.no og bilforumet.net. Kanskje det har noe med antallet brukere og gjøre? Og det faktum at her inne er vi bare BMW folk? kor mange brukarar er det på bilforumet.net?? (har ikkje vore inne å sjekka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Status pr 09.10.2005: Tråder: 81.408, Innlegg: 862.329, Medlemmer: 15.348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 var nå mer å dra folk utav bilen å knekke føtter å sette fyr på bila ej stussa på da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ok, hehe, tror nok du skal se på det som ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Tråd: Hey hey hey Alle SE her HJELP!!! Vis ett enkelt innlegg #6 16th September 2005, 17:51 Skrotnisse Moderator Medlem siden: Dec 2002 Sted: Downtown Innlegg: 1.018 lag en ny tråd med bedre overskrift.... __________________ Bilforumet.net CREW garasje ønskes leid. alt av interresse. send pm Hvis du ser eller ligger bak noen som ikke kjører fartsgrensen eller mer er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke beina og sette fyr på bilen! Skrotnisse Se offentlig profil Send en privat melding til Skrotnisse Finn alle innlegg av Skrotnisse Legg til Skrotnisse i vennelisten din dette skal altså vær en moderator.. Hørt om ordet ironi før? Hvis man ser på skrotnisse's innlegg så forstår man at dette er en kar som fleiper og kødder en god del, hehe. Bilforumet har en god del "yngre" brukere, mange som enda ikke har førerkort, og noen vil følgelig prøve å snakke seg opp og uttale seg om ting de egentlig ikke har snøring på (kan tolkes som spamming). I 50% av innlegga, spesielt på BMW delen så blir jeg så oppgitt over alt de klarer å presse ut av seg at jeg ikke engang orker å komentere det. Og de seriøse, og som kan den god del er også medlemmer her på bimmers og da diskuterer jeg heller her. En annen ting er at 80% av alle tråder på prosjektforumet går off-topic etter 1 siden. Kan bli irritert! Og lista for å bli kasta ut derfra virker som veldig høy. Skal ha sagt MYE dritt. No offence Dr_S Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hehehe...Erik kan man da i det minste føre en skikkelig "nerdete" samtale med. Så har jeg da også en t-skjorte med teksten foran og bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå