Gå til innhold

E30 M3 spoiler


C_West
 Share

Anbefalte innlegg

men du kan få den til å passe.

lage overgangsjern fra vinge til feste på bagasjelokk.

Ok, har tenkt litt tilbake på det her, men hva mente du med det?

Den rieger kopien av M3 spoileren, er det lik form på den som det er på den org M3 spoileren bare at den er kortere, så det går og bare kjøpe sånn flaps bare og montere det på den.

Takk for linken, den kom godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du kan få den til å passe.

lage overgangsjern fra vinge til feste på bagasjelokk.

Ok, har tenkt litt tilbake på det her, men hva mente du med det?

Den rieger kopien av M3 spoileren, er det lik form på den som det er på den org M3 spoileren bare at den er kortere, så det går og bare kjøpe sånn flaps bare og montere det på den.

Takk for linken, den kom godt med.

Det han mente var at M3 bagasjelokket er bredere (ca.6cm) enn standard og vingen går helt ut. Hvis du bestiller fra s14.de får du til M3. Eiker motorshop hadde en gang en "M3 Evo" replica vinge med plast flap som passet standard bagasjelokk. Kan jo prøve der?

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tusen takk.

Ja var det jeg trudde at den var lengere enn bakluka. Lurer på åssen han mente at jeg skulle få den til og passe?

Titta litt på eiker nå. www.eiker.com men fant ikke noe sted med styling. var vel nesten bare felger og dekk. må jeg dra til lageret/butikken da eller?

Dette var i `98 eller `99 så spørs nok om de har den i sortimanget lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal kjøpe flaps fra f.eks s14motorsport, så er de sannsynligvis litt bredere enn f.eks spoileren som rieger selger, og da må det nok litt kapping til.. bare så du vet det. :)

Ok, det burde vel la seg gjøre på en måte.

Men er formen like på de to spoilerene? Så buen på flapsen passer på buen under på på rieger spoileren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvordan den spoileren som rieger selger er utformet under, men den orginale evo-spoileren har et spor under, som flappen skal ligge i.

men det er ikke noe problem å montere det på f.eks en vanlig M3-spoiler. bare å skru den fast på undersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...